Hoe, Waar, Wanneer en Waarom het begon......

Op 28/1/2019 werden ter gelegenheid van de geboorte van fotoclub “FotoFlare” “bubbels” geschonken, een nieuwe fotoclub in Zwevezele. Met trots konden we reeds op 28/3/2019 melden dat onze fotoclub “FotoFlare” officieel erkend werd door de gemeente, alsook  erkend lid is van de Vlaamse federatie "Breedbeeld".

Op amper 2 maand tijd was er ook reeds de eerste van verschillende workshops, verdubbelde het ledenaantal, en staat de eerste fototentoonstelling voor eind 2019 gepland.

De club is ontstaan uit geschoolde en gepassioneerde amateurfotografen, die fotografie naar een hoger niveau wensen te brengen, en staat open voor gevorderde fotografen, alsook voor de beginnende fotograaf die bereid is bij te leren.

Jaarlijks worden fototrips georganiseerd +  foto-workshops (zie agenda), dit voor zowel portret-,  natuur-,  produkt- en nog vele andere fotografie, aangevuld met een maandelijks Fotomoment ( fotobespreking, zowel voor techniek, inhoud, creativiteit en presentatie), gebruikmakend van de meest moderne hoog-kwalitatieve presentatie-techniek.

De club beschikt eigen belichtingsmaterialen, en staat tevens ter beschikking voor fotografische bijstand voor de plaatselijke cultuur-, sportverenigingen en gemeente.

Persbericht

Persbericht "De Weekbode"